MYFUNK

Do not attempt to adjust your computer, for there is nothing wrong....

En? Iemand hier op 4-11 nog in Het Paard van Troje geweest voor de show van Maceo Parker met de Jamaal Thomas Band in het voorprogramma? Ik wel. Heb weer genoten. Een gloednieuwe show. Met verve gebracht! Stukken beter dan het vorige optreden dat ik zag dit voorjaar in Krefeld.
Ik wil graag wat reacties horen van anderen....

Views: 56

Replies to This Discussion

hi ja ik was er ook (ik stond in het voorprogramma met de Jamal thomas band)
Greetz Marc
Haha, tof! Was erg leuk! Jammer dat het maar een half uurtje was.
Wat speel je?

En hoe zit dat eigenlijk met de Jamal Thomas Band, voornamelijk Nederlanders? Ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat zo tot stand is gekomen...
ik speel tenorsax , jamal is bevriend geraakt met de drummer en jamal woont in belgie dus vandaar...
vond je het wat?
Ok, wist niet dat hij In België woont.
En de drummer heeft de rest van de band bij elkaar gezocht of hoe moet ik dat zien? Ik zag op You Tube dat jullie op een bevrijdingsfestival gespeeld hebben. Verder al veel opgetreden?

En ja, ik vond het leuk hoor! Wat meer soul dan funk, naar mijn idee. En niet te veel nadruk op de blazers, of was dat alleen dit optreden omdat jullie voor Maceo stonden?

En heb trouwens ook genoten van de korte solo van Susanne Alt. Die meid is funky!!! Jammer dat iedereen het altijd maar over Candy heeft...
idd weinig nadruk op de blazers, we hadden maar een half uurtje..en het zijn eigenlijk toch een soort van popnummers..en suzanne speelt te gek.!

RSS

© 2017   Created by The MYFUNK NETWORK.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service